Przegląd

Nasza polityka zwrotów i zwrotów obowiązuje przez 14 dni. Jeśli od zakupu minęło 14 dni, nie możemy zaoferować pełnego zwrotu ani wymiany.

Zwroty nie dotyczą towarów wykonanych pod zamówienie( z indywidualnym wzorem).

Aby kwalifikować się do zwrotu, przedmiot musi być nieużywany i w takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś.

Dodatkowe przedmioty bezzwrotne:

  • Karty podarunkowe
  • Pliki do pobrania

Aby dokonać zwrotu, potrzebujemy paragonu lub dowodu zakupu.

Refunds

Po otrzymaniu i sprawdzeniu zwrotu wyślemy Ci wiadomość e-mail z powiadomieniem, że otrzymaliśmy zwrócony przedmiot. Powiadomimy Cię również o zatwierdzeniu lub odrzuceniu Twojego zwrotu.

Opóźnione lub brakujące zwroty

Jeśli nie otrzymałeś jeszcze zwrotu pieniędzy, najpierw sprawdź ponownie swoje konto bankowe.

Następnie skontaktuj się z wystawcą karty kredytowej, może minąć trochę czasu, zanim Twój zwrot zostanie oficjalnie zaksięgowany.

Następnie skontaktuj się ze swoim bankiem. Zanim zwrot zostanie zaksięgowany, często mija trochę czasu.

Jeśli zrobiłeś to wszystko i nadal nie otrzymałeś zwrotu pieniędzy, skontaktuj się z nami pod adresem {email}.

Wymiana

Wymieniamy tylko przedmioty, które są wadliwe lub uszkodzone. Jeśli chcesz wymienić go na ten sam przedmiot, wyślij nam e-mail na adres {adres e-mail} i wyślij przedmiot na adres: {adres fizyczny}.

Zwrot zamówień

Aby zwrócić produkt, należy wysłać go pocztą na adres: {adres fizyczny}.

Będziesz odpowiedzialny za opłacenie własnych kosztów wysyłki za zwrot przedmiotu. Koszty przesyłki nie podlegają zwrotowi. Jeśli otrzymasz zwrot pieniędzy, koszt wysyłki zwrotnej zostanie odjęty od Twojego zwrotu.

W zależności od tego, gdzie mieszkasz, czas potrzebny na dotarcie wymienionego produktu do Ciebie może się różnić.

Jeśli zwracasz droższe przedmioty, możesz rozważyć skorzystanie z usługi śledzenia przesyłki lub wykupienie ubezpieczenia przesyłki.

Need help?

Contact us at {email} for questions related to refunds and returns.